Wandeldag 16 :30 mei : Zamora- Montamarta: 20km
Route: Het is niet gemakkelijk om zo vroeg een ontbijt te krijgen maar gelukkig vinden we een restaurant in het stadje met pelgrims die open was. Dit gedeelte om Zamora te verlaten is saai en ook pittig. Tenslotte na 6 km bereiken we Roales del Pan een klein dorpje waar we een korte stop houden. Daar is ook een leuke voedsel markt. Het volgende deel is alweer mooi we lopen door gekleurde velde . Al snel bereiken we Montamarta . Ga niet naar de albergue in het begin van dit dorp dat is niks maar ga naar het centrum. We verbleven in het leuke Casa Rural. Hier hadden we alweer een gezellige tijd met veel camino vrienden.
Albergue : Casa rural El Tio Bartolo. Sleutels bij de kleine winkel op de hoek. Goed en er is een mooie binnenplaats.
Pelgrims: Veel vrienden van de laatste dagen. We zien De Zwitser Mark die we de eerste dag ontmoet hebben ook weer.
Roales del Pan
Demphenia
Montamarta Casa Rural El Tio Bartolo
Wandeldag 17 : 31 mei :Montamarta-Granja de Moreruela: 24km
Route: Na een zelf bereid ontbijt starten wij het is wederom heet. We zien een vreemde pelgrim boven in een boom die naar ons kijkt. We passeren de Ermita de la Virgin del Castillo een kapel op een heuvel maar we nemen niet de tijd om deze te bezoeken. We lopen door akkers en na 9 km hebben we een mooi uitzicht over het Embalsa de Ricobayo. Dan bereiken we de overblijfselen van de oude fortificatie Castrotorafe. In de middeleeuwen was dit imposant. Wederom lopen we door akkers en na een snelle stop in de enige bar in Fontanillas de Castro bereiken we het eindpunt van deze Camino : Granja de Moreruela. We slapen in de albergue municipal. Inschrijven is wederom in de bar er tegenover. Van hier uit kun je  2 routes nemen naar Santiago. Wij kiezen de volgende keer voor de route via Ourense. We hebben nog een zeer gezellige avond en middag tezamen met onze pelgrims vrienden.
Albergue : Municipal : niet zo goed.
Pelgrims: We ontmoeten Mark weer die we de eerste dag ontmoet hadden. Hij speelde voor ons pelgrims op zijn gitaar en we hadden veel lol met Maurice ( Salute) , Eva en Demphenia. Ook zien we Victoria nog eens .
Montamarta
abergue municipal
Mark
Victoria
Reisdag 1 : 1 juni :  Granja de Moreruela - Zamora. ( bus)
Route: Om 8:40 stappen we in de kleine bus die ons naar Zamora brengt waar we om 9:15 arriveren. We reizen samen met Eva, Maurice en Demphenia. In Zamora nemen we afscheid van hun. Nu hebben we veel tijd om dit stadje te bezichtigen. Daarom ga ik naar het museum en de kathedraal. In het museum zijn prachtige tapijten te bewonderen. Vervolgens bezoek ik het Castillo de Zamora ook een aanrader. We checken ons in in de albergue municipal. De rest van de dag vermaken we onszelf in leuke barretjes en andere plaatsen. We besluiten de dag met een bezoek aan het excellente tapas restaurant van een paar dagen geleden.
Albergue : Municipal : eenvoudig maar let op je moet voor 22:00 uur binnen zijn.
Pelgrims: Toen we op de bus wachten zagen we Gwenda weer wat een leuke verassing.
we meet Gwenda again
the bus to Zamora
goodbye
the cathedral
old carpets
castillo de Zamora
albergue municipal
Reisdag 2 : 2 juni : Zamora - Madrid - Eindhoven.
Route: Om 9:40 vertrekken we met  de trein naar Madrid. Deze is erg comfortabel en gaat met hoge snelheid. Om 11:05 arriveren wij in een voorstad van Madrid. We kopen een kaartje voor de trein naar het vliegveld  daarna hebben we tijd om een lunch te gebruiken. Het vliegveld is erg groot , maak niet de fout om naar Madrid T1 te gaan ( wat wij deden) maar ga naar Madrid T4 waar de goedkope vluchten vertrekken. In Eindhoven werden we opgewacht door onze liefhebbende vrouwen. Thuis in Wijchen sluiten we de Camino af bij een restaurant met een glas Nederlands  bier. Dit is het eind van deze geweldige camino.